6/23/2007

Arabs - Dorpskroeg Egenhoven 11-0

Winst tegen Dorpskroeg Egenhoven was evident. Het was alleen afwachten hoeveel doelpunten exact verwacht werden. Omdat we toevallig op dezelfde dag en in dezelfde sporthal moesten spelen als de OK Boys, wisten we op voorhand hoeveel er precies nodig waren. De OK Boys moesten vijf goals inhalen en wonnen met 13-1 tegen Nova Stars. Een 8-0 voor de arabs zou dus volstaan om de tweede plaats veilig te stellen.

Na wat geploeter en gesukkel kwam de roze machine op gang en was het zoeken naar de achtste goal. Eenmaal die achtste goal gescoord was, ging de storm wat liggen en dachten de rozen ook aan het talrijk meegereisde publiek. De eindstand was 11-0 en dat was voldoende om ons einddoel te halen. Resultaat: blije spelers onder de douche, een tevreden voorzitter en zelfs een fles champagne van de nummer zeven.

Goals: ???

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Zowel het aantal goals als assisten op mijn conto voor deze memorabele match zijn reeds lang mijn geheugen ontvlucht (net als mijn inlognaam en paswoord)
J-sean

Anoniem zei

Maar als ik dan toch moet gokken denk ik aan 3 goals en 4 assisten (het was een redelijk goeie match).
Hop naar derde yipiekayee

B-Boy zei

ik denk da ik toen 1 goal heb gemaakt